سریلانکا | 10 روزه

مبدا حرکت: تهران (فرودگاه امام خمینی )
زراس تور

0 مسافر

در این تور حضور داشتند.

0 درصد

میانگین رضایت مسافران

292 مرتبه

تاکنون این تور را اجرا کردیم.

1148 مسافر

در این سفرها همراه ما بودند.

سفرنامه

برنامه سفر

روز اول) 20 فروردین 1403

با پرواز طبق ساعت پروازی از تهران به سمت دبی می‌رویم؛ حدود 5 ساعت توقف داریم و با پرواز بعدی به سمت جزیره سریلانکا پرواز می‌کنیم. (هتل: Lavish Resort Sigiriya)


روز دوم) 21 فروردین 1403

پس از رسیدن و انجام امورات ویزا، خرید سیم کارت و چنج پول برای بازدید از فیل ها به منطقه پیناوالا خواهیم رفت. پس از صرف ناهار به سیگیریا رفته و از تماشای غروب آفتاب با چشم انداز تخته سنگ پیدورانگالا لذت می بریم. در ادامه برای استراحت به هتل خواهیم رفت.(هتل: Lavish Resort Sigiriya)


روز سوم) 22 فروردین 1403

پس از صرف صبحانه، از غار مقدس و باشکوه دامبولا که دارای پنج پرستشگاه، مجسمه های متعدد و نقاشی های خاص می باشد بازدید می نماییم.( اختیاری بازدید و بالا رفتن از 1200 پله سیگیریا) سپس به کندی رفته و برای استراحت به هتل می رویم. (هتل: Sobaya Hotel Kandy)


روز چهارم) 23 فروردین 1403

پس از صرف صبحانه، از معبد دندان که مکانی مهم برای بودیست ها به شمار می رود و دارای آثار تاریخی متعددی می باشد بازدید خواهیم کرد. در ادامه از برج مرتفع و مارپیچی شکل آمبولوواوا دیدن می نماییم. این برج متشکل از نمادهایی از تمامی ادیان (معبد بودا، معبد هندو، کلیسا، مسجد) می باشد. سپس برای استراحت به هتل می رویم. (هتل: Ovi Cort Nuwaraeliya)


روز پنجم) 24 فروردین 1403

پس از صرف صبحانه، عازم بازدید از آبشار زیبای رامبودا خواهیم شد. در ادامه از دریاچه گرگوری که در قلب تپه های چای می باشد بازدید می کنیم. همچنین از کارخانه چای دیدن کرده و با مراحل تولید چای آشنا می شویم. (هتل: City Grand)


روز ششم) 25 فروردین 1403

در این روز یکی از جاذبه های معروف سریلانکا یعنی مسیر ریلی زیبای الا را تجربه خواهیم کرد. با قطار به سوی الا می رویم و در طول مسیر به تماشای مناظر زیبا و عکاسی می پردازیم. در ادامه از پل نه قوس معروف به (پل در آسمان) که واقع روی دره و مسیر عبور قطار است، بازدید می نماییم. سپس برای استراحت به هتل می رویم. (هتل: Refresh Blue)


روز هفتم) 26 فروردین 1403

پس از صرف صبحانه، از آبشار زیبای راوانا بازدید می کنیم. در ادامه عازم سواحل بنتوتا می شویم و در مسیر در منطقه تپه نارگیلی توقف کرده و از تماشای نخل های نارگیل و چشم انداز اقیانوس لذت می بریم. سپس برای تماشای غروب آفتاب به منطقه ماهیگیران ولیگاما می رویم. ماهیگیران این منطقه بر روی یک چوب عمود می ایستند و به روش سنتی و خاصی به ماهیگیری می پردازند. در نهایت برای استراحت به هتل بنتوتا می رویم. (هتل: Refresh Blue)


روز هشتم) 27 فروردین 1403

پس از صرف صبحانه، به گاله رفته و از بافت تاریخی شهر مربوط به قرن شانزده میلادی و فانوس دریایی معروف آن بازدید می نماییم.(گشت آپشنال قایق سواری در رودخانه مادو را خواهیم داشت که به جزیره سینامون (جزیره دارچین) رفته و با مراحل تهیه دارچین آشنا شده و امکان خرید خواهیم داشت، سپس تجربه هیجان انگیز فیش ماساژ را داریم) در ادامه وقت آزاد


روز نهم) 28 فروردین 1403

 پس از صرف صبحانه به کلمبو باز خواهیم گشت. و زمان کافی برای گشت و خرید در سیتی سنتر خواهیم داشت شب عازم فرودگاه می شویم


روز دهم) 29 فروردین 1403

پرواز از کلمبو به دبی و سپس پرواز از دبی به تهران



سهم خدمات مجموعه زراس تور:

وسیله نقلیه در اختیار در کل سفر

گشت شهری طبق برنامه سفر

راهنمای فارسی زبان

بیمه مسافرتی بین المللی سامان تا سقف ۵۰،۰۰۰ یورو

راهنما محلی

اقامت در هتل به همراه صبحانه


بازخورد مسافران

0 بازخورد ثبت شده

ثبت بازخورد جدید

اگر از همسفران این تور هستید،
به این تور امتیاز دهید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه ثبت شده
دیدگاه جدیدی برای این تور بنویسید
20 Farvardin 14:45
29 Farvardin 22:00