ویتنام | 11 روزه

مبدا حرکت: تهران (فرودگاه امام خمینی )
Wednesday 09 Khordaad 09:15
تا
Saturday 19 Khordaad 13:00

وسیله نقلیه:

هواپیما

اقامت:

هتل چهار ستاره - کشتی کروز - هتل سه ستاره

رده سنی:

مناسب برای افراد 7 تا 65 سال

درجه سختی:

پياده روي بي خطر روي سطح مسطح

جاذبه‌ها و فعالیت‌های سفر

قیمت تور: 1000 دلار قیمت تور + هزینه پرواز و ویزا


شهرهای مورد بازدید:

هانوی، سایگون، هالونگ‌بی، دانانگ


نکته: هزینه پرواز رفت و برگشت 48 میلیون تومان با پرواز ترکیش است.

نکته: هزینه ویزا 30 دلار می باشد

نکته: اقامت در هتل های 3 ستاره ،4 ستاره و یک شب کشتی کروز


جاذبه‌های سفر:

سایگون(هوشی مین)،بن تر(دلتای مکونگ)، بازدید از کارگاه های سنتی شکلات نارگیل، قایق سواری در کانال های مکونگ و تماشای زندگی مردمان محلی، تونل های کوچی سایگون

هانوی، معبد ادبیات، موزه مردم شناسی، معبد تک ستونه، آرامگاه و بنای یادبود هوشی‌مین، منطقه دیدنی نین بین، قایق سواری میان مزارع برنج

هالونگ: خلیج هالونگ بی ( ثبت جهانی)، اقامت به یادماندنی در کشتی‌های کروز سنتی ویتنام، غارها و کوه‌های آهکی صخره‌ای خلیج هالونگ

دانانگ: دهکده فرانسوی ها، بافت تاریخی و بازار شهر هوی آن (ثبت جهانی)، پل دست خدا، کوه مرمری و معبد پاپ لم دانانگ، گشت ساحل دانانگ، هویه (ثبت جهانی)

خدمات تور

بیمه مسافرتی بین المللی
مجوز
پذیرایی
بیمه
راهنمای گردشگری
راهنمای محلی
صبحانه
ترانسفر محلی
هواپیما
راهنمای ایرانی زبان
پرواز داخلی
کشتی کروز

لوازمی که باید همراه داشته باشید

کفش مناسب
صندل
لباس اضافه
لوازم شخصی
مدارک شناسایی
اصل گذرنامه با ۷ ماه اعتبار از زمان سفر
هزینه عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می‌باشد.

نکاتی که باید مدنظر داشته باشید

برنامه سفر

روز اول) 20 فروردین 1403

طبق ساعت مشخص شده، از تهران به استانبول پرواز می‌کنیم.


روز دوم) 21 فروردین 1403

هوشی مین: سپس با پرواز از استانبول به هوشی مین میریم. پس از رسیدن به فرودگاه و انجام امورات ویزا در صورت باز بودن از کاخ ریاست جمهوری دیدن می‌کنیم و بعد برای استراحت به هتل خواهیم رفت. همسفران شب به صورت اختیاری می‌توانند از خیابان پر هیاهوی بوی وین بازدید نمایند.


روز سوم) 22 فروردین 1403

هوشی مین: پس از صرف صبحانه از تونل‌های شگفت انگیز زیر زمینی کوچی که در جنگ با آمریکا بعنوان پناهگاه و امورات جنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته و به طول 250 کیلومتر و 3 طبقه میباشد، دیدن می‌کنیم. سپس قایق سواری در دلتای مکونگ، لذت بردن از موسیقی ویتنامی و تست کردن میوه‌های آسیایی (رامبوتان، دراکون فروت، نارگیل) را خواهیم داشت. در ادامه به هتل می‌رویم.


روز چهارم) 23 فروردین 1403

دانانگ: پس از صرف صبحانه با یک پرواز داخلی عازم دانانگ شده و به هتل خواهیم رفت. سپس به سوی شهر ثبت جهانی شده‌ی هوی آن می‌رویم. از بافت تاریخی و بازار شهر هوی آن با کوچه‌های باریک و خانه های باستانی که سبک چینی ژاپنی است بازدید می‌کنیم. در ادامه از پاگودا و پل سرپوشیده ژاپنی 400 ساله، دیدن می‌کنیم. پس از غروب آفتاب و تاریک شدن هوا با روشن شدن چراغ‌های سنتی زیبایی شهر هوی آن دو چندان خواهد شد. در این زمان از مناظر و چشم اندازهای زیبای شب این شهر دیدنی عکاسی نموده و سپس برای استراحت به هتلمان بازخواهیم گشت.


روز پنجم) 24 فروردین 1403

دانانگ: به سمت تپه‌های بانا هیلز می‌رویم در ادامه سوار تله کابین شده و در ایستگاه اول از پل زیبای دست خدا یا Golden Bridge بازدید کرده. در ادامه وقت آزاد برای بازدید از معابد و باغ های زیبای این مجموعه وجود خواهد داشت. سپس ناهار بوفه دلچسب را میل نموده و از دهکده زیبای فرانسوی (کلیسای نوتر دام و آسیاب مولن روژ) بازدید می‌کنیم. در ادامه سری به یکی از مهیج ترین شهر بازی های کشور ویتنام خواهیم زد و از امکانات تفریحی مجموعه لذت خواهیم برد. سپس با تله کابین به سوی ایستگاه اول برمی‌گردیم و برای استراحت به هتلمان باز خواهیم گشت.


روز ششم) 25 فروردین 1403

هانوی: صرف صبحانه در هتل، ترانسفر به فرودگاه و پرواز به هانوی، پس از رسیدن به سمت آرامگاه هوشی مین رهبر انقلابی ویتنام که یک مکان مقدس و مهمی برای ویتنامی‌هاست و در یک باغ سرسبز قرار دارد می‌رویم و از نمای بیرونی بنا بازدید می‌کنیم. پس از آن همراه همسفران از معبد پیلار و معبد ادبیات و دریاچه Hoan Kiem و محله قدیمی بازدید خواهیم کرد و از دیدن زندگی و مردمان محلی لذت می‌بریم. در ادامه برای استراحت به سمت هتل می‌رویم.


روز هفتم) 26 فروردین 1403

هانوی: پس از صرف صبحانه به سمت هوآلو که واقع در منطقه Ninh Binh است و در گذشته پایتخت ویتنام بوده می‌رویم. از قلعه باستانی و معبد پادشاه نین و لی بازدید خواهیم کرد. سپس قایق سواری جذابی در منطقه توریستی Trang An خواهیم داشت که از میان غارها و مزارع برنج شگفت انگیز عبور کرده و از زیبایی‌های مسیر عکاسی خواهیم کرد. به هتل برمی‌گردیم و همسفران وقت آزاد برای خرید دارند.


روز هشتم) 27 فروردین 1403

هالونگ بی: صبح پس از صرف صبحانه از هانوی به طرف بندر هالونگ که یکی از عجایب طبیعی هفتگانه ثبت شده دنیا محسوب می‌شود حرکت می‌کنیم. تجربه سوار شدن کشتی کروز در خلیج زیبای هالونگ را خواهیم داشت و پس از تحویل اتاق‌ها گشت هایمان را آغاز می نماییم. در ادامه از کایاک سواری در غارهای آهکی لذت میبریم و در نقطه‌ای برای شنا کردن توقف کوتاهی خواهیم داشت. عصر هنگام به کشتی برای صرف شام برمی‌گردیم و همچنین از نمایش آشپزی در طبقه بالای کشتی و تماشای غروب زیبای آفتاب لذت میبریم. شب را در کشتی کروز اقامت خواهیم داشت.


روز نهم) 28 فروردین 1403

صبح را با ورزش تایچی و تماشای طلوع خورشید آغاز کرده و پس از صرف صبحانه به جزیره کت رفته و از غار های سنگ آهک دیدن می‌کنیم. سپس به سمت اسکله راهی می‌شویم و در ادامه ترانسفر به فرودگاه هانوی و پرواز به استانبول برمی‌گردیم.


روز دهم) 29 فروردین 1403

پرواز از استانبول به تهران



سهم خدمات مجموعه زراس تور:

وسیله نقلیه در اختیار در کل سفر

گشت شهری طبق برنامه سفر

راهنمای فارسی زبان

بیمه مسافرتی بین المللی سامان تا سقف ۵۰،۰۰۰ یورو

راهنما محلی

اقامت در هتل به همراه صبحانه


قوانین کنسلی

25 Ordibehesht
30 Ordibehesht
04 Khordaad
07 Khordaad
10 % جریمه کنسلی
30 % جریمه کنسلی
60 % جریمه کنسلی
100 % جریمه کنسلی

تقویم برگزاری تور

09 Khordaad 09:15
19 Khordaad 13:00